O PASJI, CZYLI JAK PRZESPAŁAM MARZEC

inga bielińskaZdarza się, że czas płynie jakoś inaczej. Tajemniczo inaczej. I to nie z powodów smutnych, jak nudy na pudy, ale z wesołych, jak życie z pasją.

Tak mi się wydarzyło w marcu, który blogowo bezczelnie przespałam, choć w życiu:

    • leżałam na kanapie i oglądałam filmy z moją córką
    • unikałam grania w Pandemie, do czego usilnie przekonywała mnie męska część mojej rodziny
    • grałam w Imperium w 8 minut, do czego nikt mnie nie musiał przekonywać
    • byłam w radiu
    • pisałam artykuły (to wkrótce)inga bielńska szkolenie przez skypa
    • po wielokroć prowadziłam coachingi (zespołowe, grupowe i solo)
    • prowadziłam swoje pierwsze szkolenie przez skypa
    • prowadziłam warsztaty na wiosennym Progressteronie
    • drogowskazy kariery inga bielińskarozmawiałam ze studentami w ramach Drogowskazów Kariery

 

 

 

 

 

 

Mam nadzieję, że Wam też udał się marzec.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Maciej Bennewicz, Transformacja, wartości, Wdzięczność. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „O PASJI, CZYLI JAK PRZESPAŁAM MARZEC

  1. agnieszka marlińska pisze:

    Ja tylko odosobnienie . Nic się nie działo

Skomentuj

