Masz światu do przekazania dobrą nowinę. Umiesz robić coś naprawdę świetnie: szyć, prowadzić księgowość, rysować, animować czas dzieciom, pomagać skłóconym parom.
Zanim zaczniesz opowiadać KAŻDEMU o swoich talentach i umiejętnościach zastanów się, KTO POTRZEBUJE tego, co masz do zaoferowania.
Fashion coach może pomyśleć: Chcę pracować z kobietami, które nie mają czasu na zakupy, nie wiedzą jak dobierać dodatki, potrzebują wsparcia w doborze kreacji na ważne spotkanie biznesowe/wesele/imieniny. Taki przekaz, wiadomość dla potencjalnego klienta, jest jak dobrze skrojone ubranie: idealnie dopasowane do charakteru, dobrze wykończone i przyciągające uwagę.
Ale, czy te kobiety wiedzą, że przydałby im się fashion coach, a co więcej, czy są gotowe za to zapłacić? Jeśli jeszcze nie, to zastanów się, co możesz dodać do gamy usług, żeby inni byli gotowi Tobie zapłacić.
Nie obawiaj się, jest miejsce, w którym spotyka się to, co masz do zaoferowania z tym, czego potrzebują inni.
Jeśli masz problem z definiowaniem, wyobraź sobie, że jesteś swoim idealnym klientem i zastanów się:
- jakie masz potrzeby,
- na co wydajesz pieniądze,
- jakie wartości do Ciebie przemawiają.