FREELANCER – KTO MA USŁYSZEĆ MÓJ PRZEKAZ?

Masz światu do przekazania dobrą nowinę. Umiesz robić coś naprawdę świetnie: szyć, prowadzić księgowość, rysować, animować czas dzieciom, pomagać skłóconym parom.
Zanim zaczniesz opowiadać KAŻDEMU o swoich talentach i umiejętnościach zastanów się, KTO POTRZEBUJE tego, co masz do zaoferowania.

Fashion coach może pomyśleć: Chcę pracować z kobietami, które nie mają czasu na zakupy, nie wiedzą jak dobierać dodatki, potrzebują wsparcia w doborze kreacji na ważne spotkanie biznesowe/wesele/imieniny. Taki przekaz, wiadomość dla potencjalnego klienta, jest jak dobrze skrojone ubranie: idealnie dopasowane do charakteru, dobrze wykończone i przyciągające uwagę.

Ale, czy te kobiety wiedzą, że przydałby im się fashion coach, a co więcej, czy są gotowe za to zapłacić? Jeśli jeszcze nie, to zastanów się, co możesz dodać do gamy usług, żeby inni byli gotowi Tobie zapłacić.

Nie obawiaj się, jest miejsce, w którym spotyka się to, co masz do zaoferowania z tym, czego potrzebują inni.

Jeśli masz problem z definiowaniem, wyobraź sobie, że jesteś swoim idealnym klientem i zastanów się:

  • jakie masz potrzeby,
  • na co wydajesz pieniądze,
  • jakie wartości do Ciebie przemawiają.
Reklamy
Ten wpis został opublikowany w kategorii coach, coach Poznań, Personal Branding, Praca dla freelancera, Przedsiębiorczość, więcej klientów i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s