CHCĘ WIĘCEJ KLIENTÓW

chce więcej klientówChcę więcej klientów.  Świetnie. Dobry początek sesji coachingowej.
A kim jest Twój klient?
Kim? Nie wiem. Każdy może być. Zdecydowanie nieświetnie.

Jeśli ktoś jest od wszystkiego jest do niczego. Dla hydraulika idealnym klientem będzie osoba z popsutym centralnym ogrzewaniem lub z problematyczną kanalizacją. Innego klienta szuka logopeda i psycholog dziecięcy w jednym, a innego psycholog specjalizujący się w zaburzeniach odżywiania. Odmiennego pragnie taksówkarz, a jeszcze innego szuka fryzjer-stylista.

Podstawowym warunkiem zatrudnienia Ciebie jest wiara, ze możesz mi pomóc rozwiązać moje problemy. Naprawisz mi samochód. Będziesz dla mnie mentorem. Ja, twój klient, muszę mieć pewność, że ty odpowiadasz moim potrzebom.

Jeśli już stworzysz sobie profil idealnego klienta i zrozumiesz, jakie są jego potrzeby możesz zacząć przekładać to na język swojej oferty.

Zadaj sobie pytanie:

  • Kim jest twój klient?
  • Z kim się przyjaźni?
  • Co go odróżnia do innych?
  • O co walczy w życiu?
  • Czego oczekuje po kontakcie z Tobą?
  • Co go powstrzymuje przed rozpoczęciem współpracy z Tobą?
Reklamy
Ten wpis został opublikowany w kategorii Pieniądze, Planowanie, Przedsiębiorczość, Skrzynka z narzędziami, więcej klientów i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s