DZIEŃ 20 POŻERACZE ENERGII

pożerace energii inga bielińska

Już tylko 11 dni i zaczniesz działać w kierunku realizacji swoich marzeń. Kluczowe jest, żeby Twój R.U.M.A.K. miał dosyć siana i trawy po drodze. Realizacja celu wiąże się z dużym zapotrzebowaniem na energię. Dzisiaj zidentyfikujesz swoje Pożeracze Energii. Jeśli tylko chcesz, możesz je sobie wyobrazić jako małe gremliny, duchy, sukuby, cokolwiek. Ważne, żebyś wiedział, co wysysa z Ciebie siły i sabotuje spełnienie twoich marzeń.

Mam swoją prywatną listę pożeraczy energii:

Negatywne nastawienie (z systemem audio w mojej głowie). Działanie skutecznie je wyłączy. Kiedy zaczynam narzekać, bać się przyszłości, szukać dziury w całym oglądam Przyjaciół, robie listę rzeczy, które pomogą mi zrealizować swoje plany, rozmawiam z mężem.

Przekontrolowanie. Mam tendencję do kontrolowania wszystkiego, ale są rzeczy, na które nie mam wpływu. Uświadomienie sobie tego bardzo pomaga w przezwyciężeniu nadmiernej potrzeby bycia panią sytuacji.

Brak snu. Ten punkt to moja pięta achillesowa. Chciałabym spać 7 godzin, a śpię koło 5. Praca, dom i 3,5 letnia córka robią swoje.

Wyrafinowana dieta. W moim wypadku to nadmiar węglowodanów słodkich czy ostrych i zaraz czuję się jak przebity balonik.

Widły. Z igły oczywiście. Widły są dla mnie synonimem przesadnego reagowania na małe rzeczy.

Butelkowanie. Nabijanie się urazami, smutkiem i problemami w zaciszu samej siebie. Rozpamiętywanie bez końca minionych porażek. Lekarstwo? Rozmowa z drugim człowiekiem.

A jaka jest Twoja lista?

Ten wpis został opublikowany w kategorii Cele, Coaching, Postanowienia Noworoczne, pożeracze energii i oznaczony tagami , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „DZIEŃ 20 POŻERACZE ENERGII

  1. Pingback: DZIEŃ 22 ENERGIA ODNAWIALNA? | Inga Bielińska Pracownia Rozwoju

Skomentuj

